Direktlänk till inlägg 24 april 2008

Premiär för lite mer lättklädd vårlöpning!

Av VR-medlem - 24 april 2008 01:57

Nu har det skett - årets första löptur i lite svalare utstyrsel! Det känns alltid som en lika stor framgång när man första gången tar de lite kortare tightsen och skippar vantarna. Dock kändes det lite för kallt för kortärmat än, så Vegan Runners-linnet får vänta lite med att synas. Givetvis hade jag det på mig, fast ännu så länge under den något överdimensionerade fotbollströjan.


Önskar alla en härlig löparvår!

Hälsar Gisela, nyvald vice ordförande i Vegan Runners IK

 
 
Ingen bild

Björn

27 april 2008 19:23

Jag kan också stoltsera med vårens (och årets) första utomhuspass i shorts och t-shirt! Bedriften uträttades under ett träningsläger i helgen...

 
Ingen bild

Thomas F

1 maj 2008 13:21

Vi får väl skärpa till oss allihopa och blogga på!! Här i Götet var det snarare regn löpning än vårlöpning på dagens snabb pass innan Sunne marathon på Lördag. Jag är nog mest imponerad av den grymma stretch övningen på bilden!!!

 
Ingen bild

Erik S

1 maj 2008 20:24

Roligt att bloggen börjar komma igång! invigde shortsen och vr-tröjan för en dryg månad sen, men sen fick de ligga på hyllan till igår då det blev en liten tur i den strålande solen :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av VR-medlem - 22 juli 2008 09:54

Vikrorialoppet förra veckan var helt ok, en bra genomkörare. Sprang dock inte särskillt taktiskt. Drog en andraklunga nästan hela vägen och blev slagen i spurten av Mats Granström. En 4e plats blev det iaf. Igår körde jag ett viktigt pass inför sm nä...

Av VR-medlem - 7 juli 2008 07:49

I förrgår var jag i Strömstad och sprang deras mil. Det gick helt ok, 8e plats och 32 min. Ingen jättebra tid men banan är ganska tuff. Före mig hade jag 7 kenyaner. Silas Sang var först, väldigt trevlig kille som jag snackade lite med på middagen ef...

Av VR-medlem - 24 juni 2008 23:37

Nu har det visst gått ett tag sedan jag skrev något här. Senast var det lite dystert eftersom jag var magsjuk och missade Göteborgsvarvet, det var lite tråkigt eftersom det var första gången på 11 år som jag inte sprang. Började springa varvet ungefä...

Av VR-medlem - 15 juni 2008 18:39

Se min blogg blog.marathonsm.se för ett menyförslag inför ett förestående långpass! /Staffan ...

Av VR-medlem - 27 maj 2008 15:22

Någon Stockholmare som kan ge tips på bra restaurang i närheten av Valhallavägen? /Staffan ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards